Zasady zwrotów i reklamacji
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
W przypadku zamówienia towarów bez nadruku indywidualnego (bez personalizacji) W każdej chwili możesz samodzielnie zrezygnować z zamówienia.
Poinformuj nas o zamiarze zwrotu telefonicznie lub mailowo.
ZWROTY
Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub z jakichkolwiek innych przyczyn chciałbyś go zwrócić, to jako Konsument masz prawo to zrobić w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Jedyny koszt jaki w tym przypadku poniesiesz to koszt przesyłki zwrotnej.
Zwrotu dokonasz również odsyłając do nas produkt
Comers Drukarnia Sp. z o.o.
Al. Prymasa Tysiąclecia 66
01-424 Warszawa
Gdy otrzymamy przesyłkę i spełni ona warunki zwrotu to niezwłocznie po sprawdzeniu stanu zawracanego towaru w terminie do 14 dni roboczych przekażemy cały koszt zamówienia w sposób jaki dokonali Państwa płatności przy zamówieniu lub na wskazany w formularzy zwrotu rachunek bankowy. .
Pamiętaj
- Prawo zwrotu towaru dotyczy tylko osoby fizycznej, która zakupiła towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą. ( ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 art. 27.)
- Prawo zwrotu towaru nie przysługuje Konsumentowi w przypadku zakupu produktów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych np. w przypadku realizacji nadruku reklamowego wg zlecenia Zamawiającego ( ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 art. 38.)
REKLAMACJE
W przypadku produktów bez znakowania jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 12 miesięcy od daty doręczenia towaru i 3 miesięcy od daty stwierdzenia wady towaru. Chyba, że informacje zawarte przy produkcie mówią inaczej.
W przypadku produktów z nadrukiem indywidualnym stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 6 miesięcy od daty dostawy towaru lecz nie później 14 dni od dnia jej wykrycia wady lub od dnia kiedy wadę taka można było stwierdzić. Zgłoszenia reklamacji dokonasz informując nas o tym poprzez e-mail
Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.